Βιογραφικό




Γεννήθηκα στις 20/12/1985 στο Μαρούσι Αττικής και μεγάλωσα στο Ρέθυμνο Κρήτης. Σπούδασα Ιστορία και Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου και ακολούθησα μεταπτυχιακές σπουδές (Master) στο Université Paris 7-Denis Diderot, στον τομέα Τεχνών, Αισθητικής και Συγκριτικής Λογοτεχνίας. Η διπλωματική μου εργασία αφορούσε το πρώτο οπτικό ποίημα του Guillaume Apollinaire (Lettre-Océan-γλωσσολογική-ερμηνευτική προσέγγιση). Σήμερα εργάζομαι ως φιλόλογος και καθηγήτρια γαλλικών στα Χανιά Κρήτης, όπου διαμένω τα τελευταία δυο χρόνια.

Γράφω από τα εφηβικά μου χρόνια με την κρυφή βεβαιότητα-ανησυχία ότι δεν είμαι ποιήτρια. Από την ηλικία των 18 χρόνων, θα έλεγα ότι η ενασχόλησή μου με το γράψιμο γίνεται συστηματική χωρίς να λείπουν τα σκαμπανεβάσματα.

Δεν αμφισβήτησα ποτέ την χρησιμότητα της λογοτεχνικής γραφής ή της ποίησης στην ζωή μου. Η ανάγκη μου να μεταφέρω στο χαρτί σκέψεις, ιδέες, εικόνες μπορεί να πει κανείς ότι ήταν έμφυτη. "Απόδειξη" ίσως αποτελεί το γεγονός ότι δεν έχω εικόνα του εαυτού μου να γράφει το πρώτο ή τα πρώτα "ποιήματα".

Σπάνια επιθύμησα να καταπιαστώ με την μεγάλη φόρμα των μυθιστορημάτων ή των διηγημάτων. Προσπάθησα λίγες φορές να γράψω διηγήματα και δεν το χάρηκα ούτε μία. Ούτε τη διαδικασία ούτε το αποτέλεσμα. Είμαι φανατική οπαδός της μικρής φόρμας των ποιημάτων, της πύκνωσης του λόγου, της μικρογραφίας. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγαπώ να διαβάζω κι άλλες λογοτεχνικές μορφές. Υπήρξαν πολλές φορές τίτλοι από την εγχώρια η μη πεζογραφία που με συγκλόνισαν. Σήμερα διαβάζω κυρίως ποίηση και σπανιότερα πεζογραφία.

Έχω εκδώσει πρόσφατα (Ιούλιος 2013) την ποιητική συλλογή "Άγρυπνες Αντιλόπες".
Γραπτά μου αναρτώνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο ιστολόγιό μου Lettre-Océan.

Ασχολούμαι, τέλος, με τη μετάφραση γαλλικής ποίησης του α' μισού του 20ού αιώνα.